pinch♥

Direktlänk till inlägg 29 april 2010

Det är så logiskt, alla fattar utom du.

Av Pinch - 29 april 2010 17:25

Heeey, you sexy thing! ;)


Huuuuuuuuuuuusch, nu är jag allt redigt trötter!

Idag var det nämligen superklassikern i skolan. En stor tumme upp tycker jag!! Askul verkligen :) Vi borde ha friluftsdagar mycket oftare!


Superklassikern bestod av;

-3 mil cykling

-1000 meter simmning

-7  kilometer löpning


Asgött, nu kan man slappa en hel vecka dådå   


Men kamrater, glöm nu inte att dricka tonvis med vatten innan ni får huvudvärk! - vilket jag inte gjorde -.-



Nu ska jag nog förflytta datan till soffan och sitta ner vila hela kvällen och längta tills imorgon och tills på lördag! :D För Imorgon blir det Johanna-trevligttrevligt!! och på lördag blir det Hanna- kul somfan! ;D


Och nu blir det väl antagligen:

I don't wanna be anything other than what i've been trying to be laterly

eller

But I can't do this all on my own, no I'm no, I'm no supermaaaaaan


vi får se ;)

puss.


  

 
 
Fröken Svår

Fröken Svår

30 april 2010 16:45

Haha! Du och Sofia är precis samma när det gäller droga TVserier^^

http://biancalagerlof.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinch - 5 december 2010 18:49

Said and done!     Jag är grymt lycklig just nu, men också jävligt osäker.   Fan & Hallelujah på samma gång.   /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 17:40

           ++++++++++++++++++++++++++               Översta bilden --> ny header?     /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 13:00

           En av många snöpromenader! :D /Pinch. ...

Av Pinch - 3 december 2010 16:30

              Lite bilder jag tog hemma i rabatten och utanför skolan i fredags. /Pinch. ...

Av Pinch - 2 december 2010 17:30


I torsdags åkte jag hem till Majsi! Vi pluggade engelska, bakade pepparkakor och hälsade på Agnes en sväng.. Mycket vackert! /Pinch. ...

Ovido - Quiz & Flashcards