pinch♥

Direktlänk till inlägg 20 november 2010

surrounded

Av Pinch - 20 november 2010 20:34


Hey, nu har det gått några dagar sedan jag firade min 16 års dag, men jag firar fortfarande! Hahah, för vem vill inte dra ut på bästa dagen på hela året hur länge som helst?


Här är lite bilder från mitt födelsedags firande med familjen:


   


    


        


Presenter:

- smyckeshängare/hållare från Claire's (London)

- Chokladkalender (!!)

- HH - samlade singlar

- Halvårs prenuimeration på Elle

- Presentkort på hål i örat

- favoritmascaran från Isadora


Vårat bredband har fuckat hela dagen så jag ursäktar att detta inlägget kom så sent.


Min födelsedag var sammanfattat riktigt bra och mysig! 

Och presenter är ju inte fel :D


Puss på er alla!


/Pinch


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinch - 5 december 2010 18:49

Said and done!     Jag är grymt lycklig just nu, men också jävligt osäker.   Fan & Hallelujah på samma gång.   /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 17:40

           ++++++++++++++++++++++++++               Översta bilden --> ny header?     /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 13:00

           En av många snöpromenader! :D /Pinch. ...

Av Pinch - 3 december 2010 16:30

              Lite bilder jag tog hemma i rabatten och utanför skolan i fredags. /Pinch. ...

Av Pinch - 2 december 2010 17:30


I torsdags åkte jag hem till Majsi! Vi pluggade engelska, bakade pepparkakor och hälsade på Agnes en sväng.. Mycket vackert! /Pinch. ...

Ovido - Quiz & Flashcards