pinch♥

Direktlänk till inlägg 20 april 2010

Holsljunga(HOLLSCHUNGAA) camping -09

Av Pinch - 20 april 2010 16:15

  


Jaa, gud vad ska jag säga? Så himla jävla sjukt underbart var det. Dom dagarna i mitt hjärta. :)


Som när vi cpade framför bilarna påväg till affären för att köpa godis.

Eller när vi gick ut på natten, alla fyra, och la oss i en kinagunga på en skolgård, och började fantisera om att det skulle komma en galen vaktmästare xD

Och när den där killen håll på att drunkna, så jävla overkligt var det! sjukt.




Den sommaren fick vi träffas två gånger :') Hoppas det blir så iår med!



aaaaaaah, sommaaaaarrr!


/P

 
 
FAKIE

FAKIE

21 april 2010 12:45

Fina bilder hihi

KISSES FAKIE

http://www.faakies.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinch - 5 december 2010 18:49

Said and done!     Jag är grymt lycklig just nu, men också jävligt osäker.   Fan & Hallelujah på samma gång.   /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 17:40

           ++++++++++++++++++++++++++               Översta bilden --> ny header?     /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 13:00

           En av många snöpromenader! :D /Pinch. ...

Av Pinch - 3 december 2010 16:30

              Lite bilder jag tog hemma i rabatten och utanför skolan i fredags. /Pinch. ...

Av Pinch - 2 december 2010 17:30


I torsdags åkte jag hem till Majsi! Vi pluggade engelska, bakade pepparkakor och hälsade på Agnes en sväng.. Mycket vackert! /Pinch. ...

Ovido - Quiz & Flashcards