pinch♥

Direktlänk till inlägg 10 april 2010

-

Av Pinch - 10 april 2010 22:52

  

Linn har tråkigt= Linn sitter aslänge och redigerar.

Typ alla har en sån där fin ögonbild ju. Hahah jag var tvungen att fixa en jag med! Hanns ögon på bilden btw! (L)


Nu ska jag sova, för imorgon måste jag upp tidigt. Ska nämligen till GBG med familjen och se Avatar i 3D. Sen efter ska vi gå på nån fin restaurang också :) Kommer nog bli en bra söndag!


Puss,


  

 
 
alice.

alice.

11 april 2010 00:07

Sv; Åh jag älskar också skor. Ska lägga ut en bild på dem, men tänk dig, kilklack, 12 cm i trä och blommigt tyg, remmar på ovansidan av foten i samma tyg. Dom är så vackra. Vill ALDRIG ta av mig dem! Fniss.

http://sommarregnsdans.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinch - 5 december 2010 18:49

Said and done!     Jag är grymt lycklig just nu, men också jävligt osäker.   Fan & Hallelujah på samma gång.   /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 17:40

           ++++++++++++++++++++++++++               Översta bilden --> ny header?     /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 13:00

           En av många snöpromenader! :D /Pinch. ...

Av Pinch - 3 december 2010 16:30

              Lite bilder jag tog hemma i rabatten och utanför skolan i fredags. /Pinch. ...

Av Pinch - 2 december 2010 17:30


I torsdags åkte jag hem till Majsi! Vi pluggade engelska, bakade pepparkakor och hälsade på Agnes en sväng.. Mycket vackert! /Pinch. ...

Ovido - Quiz & Flashcards