pinch♥

Direktlänk till inlägg 10 april 2010

Mixed up

Av Pinch - 10 april 2010 21:20

Hej mina kära vänner!


Nu sitter jag här framför min fina laptop igen! :D

Jag har haft en sjukt slö dag idag. 

Gissa hur många filmer jag bara legat framför tven och tittat på?

jo, 1,2,3,... 7!!!

7 stycken!! 


Så jag tyckte det var dags att sätta sig här och blogga lite.. ;)


Nu är det lördag iallafall. Gud vad skönt att lovet snart är slut asså! Har saknat skolan och mina favoritlärare helt sinnesjukt mycket!

(ironi)


Men ändå tycker jag att jag hunnit med rätt mkt detta lovet.


I tisdags kom Hanna och sov över. Kvällen/Natten var SKITKUL!! :D:P

På torsdagen kom Sofia :) Det var lite mysigt sådär  

Och igår träffade jag Amanda & Aaris :) hihi.


Lite bilder:


Hahahahah, INTE mer bilder än denna, men kul som faan var det! Göra om inom snar framtid! ;)


   

Sofiasöt :D


  

 
 
Ingen bild

sofia

10 april 2010 23:03

Du skulle ju inte använda någon bild :D mysigt vare (:

 
hanna

hanna

11 april 2010 17:39

FAN VAD KUL VI HADE DET !!!!!!!! :D

http://www.xxhannishxx.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinch - 5 december 2010 18:49

Said and done!     Jag är grymt lycklig just nu, men också jävligt osäker.   Fan & Hallelujah på samma gång.   /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 17:40

           ++++++++++++++++++++++++++               Översta bilden --> ny header?     /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 13:00

           En av många snöpromenader! :D /Pinch. ...

Av Pinch - 3 december 2010 16:30

              Lite bilder jag tog hemma i rabatten och utanför skolan i fredags. /Pinch. ...

Av Pinch - 2 december 2010 17:30


I torsdags åkte jag hem till Majsi! Vi pluggade engelska, bakade pepparkakor och hälsade på Agnes en sväng.. Mycket vackert! /Pinch. ...

Ovido - Quiz & Flashcards