pinch♥

Direktlänk till inlägg 26 mars 2010

Don't you cry tonight, there's a heaven above you baby

Av Pinch - 26 mars 2010 22:52

Hej.


ojoj, nu har jag inte uppdaterat på länge känns det som :) Fast det bara är en dag sedan. Men tack till er som hänger kvar!


Bästa låten på länge: Guns n roses - Don't cry 

Sjukt bra.


aja, det har inte hänt så mycket på dom här dagarna.


Plågat mig igenom skolan

Lagat en riktig middag till familjen för första gången.

Min spotify funkar inte.


typ..


Nu sitter jag och fryser. 

Och lyssnar på Bohemian Rapsody. Då blir jag lite gladare :) blir sjukt glad när dom sjunger Galileo ^^


Men nej, nu ska jag bli glad, some get it, some don't :D


  


Min dator cpar, typsnitten blir helt cpstörda :<

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinch - 5 december 2010 18:49

Said and done!     Jag är grymt lycklig just nu, men också jävligt osäker.   Fan & Hallelujah på samma gång.   /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 17:40

           ++++++++++++++++++++++++++               Översta bilden --> ny header?     /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 13:00

           En av många snöpromenader! :D /Pinch. ...

Av Pinch - 3 december 2010 16:30

              Lite bilder jag tog hemma i rabatten och utanför skolan i fredags. /Pinch. ...

Av Pinch - 2 december 2010 17:30


I torsdags åkte jag hem till Majsi! Vi pluggade engelska, bakade pepparkakor och hälsade på Agnes en sväng.. Mycket vackert! /Pinch. ...

Ovido - Quiz & Flashcards