pinch♥

Direktlänk till inlägg 18 mars 2010

but she was already gone, long ago

Av Pinch - 18 mars 2010 20:12

Hello all people, and my dear blog.   


Snabb update nu då, för jag är ju sååå upptagen med mitt fullproppade drömliv!


Nej men seriöst. Har suttit hemma i typ en månad känns det som :@ Vill träna. blööö. Kan man ha tränings-abstinens?  Usch.


jaa, vad har jag gjort idag? När jag kom hem satte vi oss (jag, mor, B) och tittade på film medans vi åt. Julie & Julia.



Riktigt bra faktiskt! :)


Sen försökte jag plugga matte ett tag.. gick sådär. :/


....


Imorgon är det äntligen fredag. Men jag måste stanna hemma.

åååååååh, jag får ångest, vill verkligen inte det :(Men alla i familjen måste fixa inför Bs kalas på Lördag.

Jag gillar inte släktkalas, allt känns så framkrystat.


Jag kommer inte kunna göra något på hela helgen.

fuck :(


,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.
,.,.,.,.,.,.,.,.,.,


och lol som fa-an.


.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,


nä nu orkar jag inte mer,


  

 
 
Ingen bild

sofiia

18 mars 2010 22:01

vilken tur att du hade trevligt i matkön då ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinch - 5 december 2010 18:49

Said and done!     Jag är grymt lycklig just nu, men också jävligt osäker.   Fan & Hallelujah på samma gång.   /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 17:40

           ++++++++++++++++++++++++++               Översta bilden --> ny header?     /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 13:00

           En av många snöpromenader! :D /Pinch. ...

Av Pinch - 3 december 2010 16:30

              Lite bilder jag tog hemma i rabatten och utanför skolan i fredags. /Pinch. ...

Av Pinch - 2 december 2010 17:30


I torsdags åkte jag hem till Majsi! Vi pluggade engelska, bakade pepparkakor och hälsade på Agnes en sväng.. Mycket vackert! /Pinch. ...

Ovido - Quiz & Flashcards