pinch♥

Direktlänk till inlägg 17 mars 2010

But you put on quite a show

Av Pinch - 17 mars 2010 18:33

Hola Seņoritas/Seņors!   (grymm spanska jageveeeeet!)





Ha-haaa, (majastyle) Hur har alla haft det idag då?


JAG har hunnit med mycket.


Skolan,

sola,

komma hem,

titta tv,

ut med F,

ner till VGA till Thumbs trafikskola... Men tydligen hade dom ändrat så kursen började på Söndag istället.. Och nu är det bara tre gånger också, intensivkurs typ :P


Men det värsta är.. :


  


     


.. Dom här.



HUUUUUUUHHHH!, dessa kommer attt vara mina Biblar från nu och framåt. För med de nya JÄVLA reglerna ska mopedkort klass1 ha ett lika stort prov som dom som tar körkort för bil. FATTAR NI, vad jobbigt? uuuuuuäääääh.    Jag ska liksom kunna hela körkortsboken.


Det som är positivt är att jag inte behöver öva till körkortet sen, för då kan jag redan allt, AAHAHAHHAHA suckers!!   



Förövrigt har min bror PMS idag. 

kulkul.



JAAAAAAAAAAAA, Jag kom på en sak! 


JagHanna&Amanda ska vara med i Horla Triathlon!!!   

Så sjukt kul ska det bli, Jag är astaggad! :D


(blev på bättre humör nu)


nepp, nu ska jag lyssna på musik & njuta av läxfriheten ;D;D;D


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinch - 5 december 2010 18:49

Said and done!     Jag är grymt lycklig just nu, men också jävligt osäker.   Fan & Hallelujah på samma gång.   /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 17:40

           ++++++++++++++++++++++++++               Översta bilden --> ny header?     /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 13:00

           En av många snöpromenader! :D /Pinch. ...

Av Pinch - 3 december 2010 16:30

              Lite bilder jag tog hemma i rabatten och utanför skolan i fredags. /Pinch. ...

Av Pinch - 2 december 2010 17:30


I torsdags åkte jag hem till Majsi! Vi pluggade engelska, bakade pepparkakor och hälsade på Agnes en sväng.. Mycket vackert! /Pinch. ...

Ovido - Quiz & Flashcards