pinch♥

Direktlänk till inlägg 15 mars 2010

Fascination, it's just the way we feel.

Av Pinch - 15 mars 2010 20:17

Hej bloggen & alla ni vackra.   


uuu, dålig dag idag, ont i halsen, prov och tröttröttrrött..


Det enda som var roligt- Jag vill leva jag vill dö i Gullhögen!

:D


Ni får ursäkta mig, jag känner att jag aldrig uppdaterar längre :/

Jag orkar typ inte.

Men denna veckan är helt läxfri, så det kanske blir bättre nu :>


Idag åt jag vårens första mcdonalds glass, och jag lovar er, det kommer bli fler! ;>

Älskar denna:



Sundae 15 kr.


Verkligen asgod :D Chokladsåsen in my (L)

Halvt seriöst nya favoritglassen.. ;P


När jag kom hem cyklade jag & Mor ut med F. Härligt. :)


Sen färgade jag ögonbrynen..

Första ögonbrynet failade jag totalt på! Huuu. Fick panik när jag såg att hela

huden blev brunfärgad under Ögonbrynet. Det ända jag kom att tänka på var aceton. "Det tar ju bort allt!!"

Jaa, ni kan ju tänka er, vad skönt det var när huden frätte bort typ. 

Nightmare!


Aja, första gången jag färgade och så jävla illa blev det inte. :)



Starstruck - Lady Gaga

Boysboysboys - Lady Gaga


  

 
 
hanna ragnarsson

hanna ragnarsson

15 mars 2010 21:52

hahaha hoppas det blir bra till slut ;D

http://www.xxhannishxx.bloggplatsen.se

 
agness

agness

15 mars 2010 23:04

nä, bästa va:
'vem fan har kul med tofifee? -dom riktigt feta mänskorna'

http://baraagnes.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinch - 5 december 2010 18:49

Said and done!     Jag är grymt lycklig just nu, men också jävligt osäker.   Fan & Hallelujah på samma gång.   /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 17:40

           ++++++++++++++++++++++++++               Översta bilden --> ny header?     /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 13:00

           En av många snöpromenader! :D /Pinch. ...

Av Pinch - 3 december 2010 16:30

              Lite bilder jag tog hemma i rabatten och utanför skolan i fredags. /Pinch. ...

Av Pinch - 2 december 2010 17:30


I torsdags åkte jag hem till Majsi! Vi pluggade engelska, bakade pepparkakor och hälsade på Agnes en sväng.. Mycket vackert! /Pinch. ...

Ovido - Quiz & Flashcards