pinch♥

Direktlänk till inlägg 13 mars 2010

Vi ramlar dåliga gatan fram

Av Pinch - 13 mars 2010 19:06

Guten abend!!   


Jag hoppas ni haft en bra helg hittils, som jag!


Började igår, Agnesss följde med mig hem ifrån skolan! Trevligttrevligt   

Tillagt i mina minnen nu! 

speciellt klockan 1-2 ;D


  


Sen åkte Agness hem vid 12,13 tiden..


Då snörade jag på mig mina vinterdammiga gympadojjor och joggade ut med Frasse en bit. ca 3 km. Men ändå :) Det var väldigt härligt!

Sen tog jag en dusch och la ansiktsmask!   


Och efter det övade jag "Oh Laura - release me" på Guraan. ^^ Vi ska spela upp den på musiken, och jag sinkar hela gruppen..    inte är jag någon estetisk talang iaf. Men jag skulle hemskt gärna vilja vara bra på allt sånt. Sjunga, dansa, måla och spela instrument. Men icke.


Sen gick jag och satte mig hos B framför vårt nya TV-spel:

  

God of War


Faktiskt riktigt kul!   (Neeeeeeeeeeerd)


Men jaja^^


Nu sitter min familj och tittar på något jävla naturprogram. -.-


Sedan ska vi väl titta på Melodifestivalen.. Det är ju ändå final liksom.

Ska ni titta?


  

 
 
agness

agness

14 mars 2010 00:57

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

http://baraagnes.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinch - 5 december 2010 18:49

Said and done!     Jag är grymt lycklig just nu, men också jävligt osäker.   Fan & Hallelujah på samma gång.   /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 17:40

           ++++++++++++++++++++++++++               Översta bilden --> ny header?     /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 13:00

           En av många snöpromenader! :D /Pinch. ...

Av Pinch - 3 december 2010 16:30

              Lite bilder jag tog hemma i rabatten och utanför skolan i fredags. /Pinch. ...

Av Pinch - 2 december 2010 17:30


I torsdags åkte jag hem till Majsi! Vi pluggade engelska, bakade pepparkakor och hälsade på Agnes en sväng.. Mycket vackert! /Pinch. ...

Ovido - Quiz & Flashcards