pinch♥

Direktlänk till inlägg 25 februari 2010

Donnerstag.

Av Pinch - 25 februari 2010 17:19

TJO  


Vart i skolan hela dagen lång idag. blöööööööööööö.

Tyskaprovet gick väl bra. 


men nu ska jag avnjuta den här..


  


...till ett avsnitt av OTH     


  

Mina naglar idag! 

Faktiskt riktigt snyggt med svart tycker jag   

(jagvet, jag SUGER på att måla naglar!!)


  


Denna saken kom på posten idag. adresserat till min målsman. jag slängde den i papperskorgen såfort jag öppnat den. huuuuu, tänk om mina föräldrar skulle fått se den!

aja, nu är den ute ur mitt liv iaf! ;D


åååååh, jag längtar tills den femte! Jag hoppashoppashoppas att Anna, Hanna eller Johanna kan ha förfest och efterfest. :D Eller någon annan?!


aja, jag hoppas bara att det ska bli något. ^^,


imorgon ska vi ha muntlig engelska och jag har inte fattat ett piss av uppgiften. :o Jag hoppas som faen på att det blir vikarie.


På tal om ingenting!

Jag ska börja göra dröm-outfits, när jag har tid och lust   Det är askul :)


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinch - 5 december 2010 18:49

Said and done!     Jag är grymt lycklig just nu, men också jävligt osäker.   Fan & Hallelujah på samma gång.   /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 17:40

           ++++++++++++++++++++++++++               Översta bilden --> ny header?     /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 13:00

           En av många snöpromenader! :D /Pinch. ...

Av Pinch - 3 december 2010 16:30

              Lite bilder jag tog hemma i rabatten och utanför skolan i fredags. /Pinch. ...

Av Pinch - 2 december 2010 17:30


I torsdags åkte jag hem till Majsi! Vi pluggade engelska, bakade pepparkakor och hälsade på Agnes en sväng.. Mycket vackert! /Pinch. ...

Ovido - Quiz & Flashcards