pinch♥

Direktlänk till inlägg 23 februari 2010

Tuesday!

Av Pinch - 23 februari 2010 17:18

Hej ni söta!  

Det är sjuuuuuuuuuuuukt kallt ute!  


Skolan idag, värsta cp-softa dagen.. :S


Tyskan var ju nästan rolig att gå till!

Matten gick asbra, jag jobbade på som en jävla jude :o

Svenskan flöt på jag hann skriva om nästan alla epoker!

Mat- euww. riktigt äckligt! tillochmed jag tyckte det.

Engelska - hahaha, vi gjorde korten, värsta kul var det!! våran saga var ju bäst! xD

Idrott - hela klassen gick promenad    alla idrottshallar i typ hela Sverige har ju fått stängas av pga snön :/

Men det var askul, snöbollskrig med allt och alla hela vägen!   Jag älskar snöbollskrig! ^^


Sen var dagen slut, vi slapp biologin, Lillemor var schysst!   


När jag kom hem slängde vi på oss tjockekläderna och gick ut med Frasse!

Bilder på det kommer sedan   


Nu har jag pluggat lite tyska, måste nog göra det mer tyvärr..   


  

 
 
Ingen bild

Maja

23 februari 2010 17:44

Våran saga var bäst, helt klart :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinch - 5 december 2010 18:49

Said and done!     Jag är grymt lycklig just nu, men också jävligt osäker.   Fan & Hallelujah på samma gång.   /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 17:40

           ++++++++++++++++++++++++++               Översta bilden --> ny header?     /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 13:00

           En av många snöpromenader! :D /Pinch. ...

Av Pinch - 3 december 2010 16:30

              Lite bilder jag tog hemma i rabatten och utanför skolan i fredags. /Pinch. ...

Av Pinch - 2 december 2010 17:30


I torsdags åkte jag hem till Majsi! Vi pluggade engelska, bakade pepparkakor och hälsade på Agnes en sväng.. Mycket vackert! /Pinch. ...

Ovido - Quiz & Flashcards