pinch♥

Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

myday.

Av Pinch - 22 februari 2010 20:44

hejhejhej.   


uuuäää, har precis tryckt i mig en redigt sur och äcklig clementin :( 


------------

Ah, One Tree Hill - Chad Michael Murray altså..  

sjuuuukt.


helt .sajföoqjcfmsas så snygg han är!


men jaja.. ;>


jag tittade iaf på det som ni kanske förstod, men nu är fjärde avsnittet slut och fem är inte klart än! :'(   ööööööööööööö.



Första skoldagen. blääääääääääää.



Hemma har jag hunnit med en massa! :o

Gick ut med B och Fraz.. det är helt fuckat vad mycket snö det är!


Jag diggar rundeln, det ser ut som en paj   

   Vackeeerrt!

 Pappa har plogat gårdsplanen med traktorn.. den jättehögen vid ladugården- det finns liksom fyra till (!!) 


Men iallafall, det var väldigt kul att vara ute i snön ;D Det är ASJOBBIGT! Men nu är Jennys läxa klar ^^


Övrigt har jag gjort jättemycket :o Jag satte mig med matten och nu har jag jobbat ikapp    det känns bra.. 

Och sen tyskan - typ läste igenom glosorna.. men allt kan man ju inte göra på samma dag!   


sen åt vi, världens godaste mat! Penne och köttfärsås.   På älgfärs. (..) mmm. 


och nu sitter jag och väntar på att det jä*la avsnittet ska bli klaaaaaaaart.   typ.


pusshej,


  

 
 
Ingen bild

Maja

22 februari 2010 21:47

Eller hur, man bra dreglar. Så JÄVLA snygg! :P

 
karin

karin

22 februari 2010 22:48

dreeeeeeeegel

http://kinapuffen.devote.se

 
karin

karin

22 februari 2010 22:48

Jättefina bilder på snön och frasse! :)
hur mycket snö har ni där uppe?

http://kinapuffen.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinch - 5 december 2010 18:49

Said and done!     Jag är grymt lycklig just nu, men också jävligt osäker.   Fan & Hallelujah på samma gång.   /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 17:40

           ++++++++++++++++++++++++++               Översta bilden --> ny header?     /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 13:00

           En av många snöpromenader! :D /Pinch. ...

Av Pinch - 3 december 2010 16:30

              Lite bilder jag tog hemma i rabatten och utanför skolan i fredags. /Pinch. ...

Av Pinch - 2 december 2010 17:30


I torsdags åkte jag hem till Majsi! Vi pluggade engelska, bakade pepparkakor och hälsade på Agnes en sväng.. Mycket vackert! /Pinch. ...

Ovido - Quiz & Flashcards