pinch♥

Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

Lör/Sön :)

Av Pinch - 21 februari 2010 11:24

TJOO!   


Nu har det kommit ca 2 dm snö här nere i Rödeby. Jag undrar hur mycket snö mitt kära vårgårda har fått? 

Tllochmed jag har börjat tröttna på den. Evigt fallande från himlen. Och speciellt nu när det har varit plus grader i typ 5 minuter så är det slask överallt. blä. 


Idag är det söndag. :(  Jag vill inte hem! :'( Språkprov + nationella. :<<<<


Nu tittar vi på Glee. Jag gillar den serien ;) 

Typ bra blandning mellan allt. ;D


  


Igår:


Sov vi till typ 10, gick upp, åt frukost, slappade framför tven och fixade lösnaglar!   

Sen åkte jag och Karin in till stan och såg AVATAR!!  

Asbra film!


Jag ångar att jag inte såg den tidigare! ^^ 


Sedan beställde vi pizza och myste framför melodifestivalen     

Efter det såg vi denna filmen:



AAAAAAAAAAH, ASBRA FILM! :D:D Den var sjukt bra! se den. ;) ;P


Hepp, nu ska jag utnyttja tiden! PUSS


  

 
 
agness

agness

21 februari 2010 12:47

det är helt SINNES vad mycke snö det är hemma

http://baraagnes.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

majsi

21 februari 2010 16:08

Jag MÅSTE se avatar! :D

 
karin

karin

21 februari 2010 17:59

JAG VILL INTE HELLER ATT NI SKULLE ÅKA HEM!! :(
Men kul hade vi iaf :)
älska A V A T A R! ;D
love you dude

http://kinapuffen.devote.se

 
Ingen bild

sofiia

21 februari 2010 18:10

är det nationellt den här veckan? :O

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinch - 5 december 2010 18:49

Said and done!     Jag är grymt lycklig just nu, men också jävligt osäker.   Fan & Hallelujah på samma gång.   /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 17:40

           ++++++++++++++++++++++++++               Översta bilden --> ny header?     /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 13:00

           En av många snöpromenader! :D /Pinch. ...

Av Pinch - 3 december 2010 16:30

              Lite bilder jag tog hemma i rabatten och utanför skolan i fredags. /Pinch. ...

Av Pinch - 2 december 2010 17:30


I torsdags åkte jag hem till Majsi! Vi pluggade engelska, bakade pepparkakor och hälsade på Agnes en sväng.. Mycket vackert! /Pinch. ...

Ovido - Quiz & Flashcards