pinch♥

Direktlänk till inlägg 19 februari 2010

Hildingsons

Av Pinch - 19 februari 2010 12:31

TJO!   


NU sitter jag i familjen Hildingssons röda soffa och myser framför tven. Karin har precis satt på filmen Landet för längesedan!   Så illa mysigt, värsta nostalgin. :')

Tittade alltid på den när jag var liten.


Vid tre-tiden ska vi alla åka in till Karlskrona och titta på den nya Disneyfilmen Prinsessan & Grodan. Hahhaha, det blir kul!   

Har ni sett den? :P


imorgon ska jag och Karin åka in till stan och shoppa :) och sen på kvällen blir det PIZZA framför Melodifestivalen!     


aaaaaaaaaaeeed men sen ara fem. (karin)


Och sen på söndag åker vi hem igen.   


Måndag finns inte. Nästa vecka existerar inte heller. Det är tomt ända fram till sisådär 20 Juni. Till sommarlovet. Mmmm, sommaaaaaaar   


Puss,


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinch - 5 december 2010 18:49

Said and done!     Jag är grymt lycklig just nu, men också jävligt osäker.   Fan & Hallelujah på samma gång.   /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 17:40

           ++++++++++++++++++++++++++               Översta bilden --> ny header?     /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 13:00

           En av många snöpromenader! :D /Pinch. ...

Av Pinch - 3 december 2010 16:30

              Lite bilder jag tog hemma i rabatten och utanför skolan i fredags. /Pinch. ...

Av Pinch - 2 december 2010 17:30


I torsdags åkte jag hem till Majsi! Vi pluggade engelska, bakade pepparkakor och hälsade på Agnes en sväng.. Mycket vackert! /Pinch. ...

Ovido - Quiz & Flashcards