pinch♥

Direktlänk till inlägg 17 februari 2010

godmorgon!

Av Pinch - 17 februari 2010 09:18

TJO ;)


Idag är jag uppe tidigt! Alarmet ringde klockan 8.30 (!!!) ^^

Nu ska jag äta frukost iaf, 


  

Apelsinjuice

tunnbrödsrulle

ICA maxi bröd! :D


Mmm, jag älskar att äta frukost, det är det absolut godaste målet på dagen tycker jag. 

Sen klockan 10 ska jag åka till frissan! :) Ska bara toppa men är lite nervös ändå^^

Efter det går bilen mot Sofia! :D

Wihoo ;D

Och imorgon åker jag & mamma till RÖDEBYY!    

Och stannar där tills på söndag.

Kulkul :)


Nu måste jag gå!

puss,


  

 
 
karin

karin

22 februari 2010 22:52

Typ värsta reklambilden på frukosten! :o

http://kinapuffen.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinch - 5 december 2010 18:49

Said and done!     Jag är grymt lycklig just nu, men också jävligt osäker.   Fan & Hallelujah på samma gång.   /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 17:40

           ++++++++++++++++++++++++++               Översta bilden --> ny header?     /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 13:00

           En av många snöpromenader! :D /Pinch. ...

Av Pinch - 3 december 2010 16:30

              Lite bilder jag tog hemma i rabatten och utanför skolan i fredags. /Pinch. ...

Av Pinch - 2 december 2010 17:30


I torsdags åkte jag hem till Majsi! Vi pluggade engelska, bakade pepparkakor och hälsade på Agnes en sväng.. Mycket vackert! /Pinch. ...

Ovido - Quiz & Flashcards