pinch♥

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2010

~Tuesday's~

Av Pinch - 5 oktober 2010 21:43

Min kära far väckte mig klockan halv nio när jag hade sovmorgon till tio över tolv.. Hahah, lilla pappa säger jag bara.

Tanken var ju god, men grejen är att han alltid väcker mig förtidigt när jag har sovmorgon. 


Slänger in en dagens Outfit;

(Tröja från Primark, kängor från Vagabond.)


Nu ikväll har jag och Hanna kört spinning45 på Sportlife. Inte jobbigt eller svettigt alls, eller hur Hanna? Haha, sanningen att säga så var det helt sinnessjukt jobbigt! Svetten droppade av mig.. 

När jag kom hem var jag så vrålhungrig att jag åt ur hela kylskåpet!

Kändes så iallafall..


Nu ska jag sova strax. 

Puss

  

 
 
agness

agness

5 oktober 2010 22:25

så satans snygga kängor

http://baraagness.blogg.se

Pinch

6 oktober 2010 18:14

JA :D

 
Amanda

Amanda

6 oktober 2010 20:25

Give a fuck i vad andra tycker liksom. Jag tycker du är grymt snygg! :*

http://amandasamuelsson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinch - 5 december 2010 18:49

Said and done!     Jag är grymt lycklig just nu, men också jävligt osäker.   Fan & Hallelujah på samma gång.   /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 17:40

           ++++++++++++++++++++++++++               Översta bilden --> ny header?     /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 13:00

           En av många snöpromenader! :D /Pinch. ...

Av Pinch - 3 december 2010 16:30

              Lite bilder jag tog hemma i rabatten och utanför skolan i fredags. /Pinch. ...

Av Pinch - 2 december 2010 17:30


I torsdags åkte jag hem till Majsi! Vi pluggade engelska, bakade pepparkakor och hälsade på Agnes en sväng.. Mycket vackert! /Pinch. ...

Ovido - Quiz & Flashcards