pinch♥

Direktlänk till inlägg 16 september 2010

time fly, days goes on

Av Pinch - 16 september 2010 18:53

Denna veckan är hat-veckan.


Jag och Maja ska inte gå i samma klass.

Kul. Kul, kul. KUL SOM FAN.


Vi har Matte, Engelska, Och en inlämning tills imorn.

Historieprov nästa fredag. Om vad undrar jag?

Världens jobbigaste tyskaläxor Tis-Tis.


Man gick där i Gullhögen och fick MVG för att man satt och höll käft på lektionerna.

Här förväntas man kunna ALLT om tyska typ.


Jag var borta EN dag och missade mycket som fan. 

Gymnasiet/sp= (N)


Nä, nu ska jag träna skiten ur mig på träningen.

Livet  brukar bli bättre efter träning.


  



ps, okej cambilder höjer alltid mitt humör. Fina Maja   


  

 
 
Ingen bild

maja

16 september 2010 20:17

Jag hatar att vi inte kommer gå i samma klass! :( HELVETE!
Men vi löser det här på något sätt!

 
Amanda

Amanda

20 september 2010 15:49

Om antiken..

http://biancalagerlof.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinch - 5 december 2010 18:49

Said and done!     Jag är grymt lycklig just nu, men också jävligt osäker.   Fan & Hallelujah på samma gång.   /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 17:40

           ++++++++++++++++++++++++++               Översta bilden --> ny header?     /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 13:00

           En av många snöpromenader! :D /Pinch. ...

Av Pinch - 3 december 2010 16:30

              Lite bilder jag tog hemma i rabatten och utanför skolan i fredags. /Pinch. ...

Av Pinch - 2 december 2010 17:30


I torsdags åkte jag hem till Majsi! Vi pluggade engelska, bakade pepparkakor och hälsade på Agnes en sväng.. Mycket vackert! /Pinch. ...

Skapa flashcards