pinch♥

Direktlänk till inlägg 12 september 2010

håkanhåkanhåkan

Av Pinch - 12 september 2010 20:35

Wiiie, jag älskar känslan av att vara helt slutkörd i kroppen :D Och det är ju pga kvällens skivstång+intervall pass! Hihi.. 


Veckan som kommer ska äga har jag bestämt! (:

Jag vill so gern gå och mysfika med nån som vill någon dag..! :) Tell me.


Idrott i tennishallen imorgon, jag är inte alls taggad. 25 tjejer på 2 duschar=(YYY)

Men I'VE GOT THE SOLUTION! Jag smiter iväg kvickt som en vessla till sporthallens duschar istället, hihihihi (6)


Förövrigt har jag fått min nya mobil!

Är riktigt nöjd med den oxå :) 

Det är en LG optimus, heltouch med Android & Wi-fi :'D

    

shoho!


Man kan säga att jag behövde en efter att inte köpt ny mobil på fyra år!..


nej, nu ska jag slapptitta lite på tv, glömma bort tyskaläxan, och sedan sova lite kanske? Det låter ju bra.


PUSSS!


  

 
 
agness

agness

13 september 2010 16:03

meh, snygg!
ag vill också haa.
Och jag vill ha dig här.
KOMSI

http://baraagness.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinch - 5 december 2010 18:49

Said and done!     Jag är grymt lycklig just nu, men också jävligt osäker.   Fan & Hallelujah på samma gång.   /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 17:40

           ++++++++++++++++++++++++++               Översta bilden --> ny header?     /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 13:00

           En av många snöpromenader! :D /Pinch. ...

Av Pinch - 3 december 2010 16:30

              Lite bilder jag tog hemma i rabatten och utanför skolan i fredags. /Pinch. ...

Av Pinch - 2 december 2010 17:30


I torsdags åkte jag hem till Majsi! Vi pluggade engelska, bakade pepparkakor och hälsade på Agnes en sväng.. Mycket vackert! /Pinch. ...

Skapa flashcards