pinch♥

Direktlänk till inlägg 9 september 2010

.

Av Pinch - 9 september 2010 08:44

Jag är trött på falskhet. Falska leenden, hälsningar.

Folk som vill vara ens vän när man är själva.  Som vänder en ryggen när man är bland folk. Dissar en. 

Jag vill ha äkta vänskap. Riktiga vänner som inte sviker.


Varför flyttade jag inte? Bort från fucking Vårgårda.  


Jag hatar det här stället.


Helvete

 
 
agness

agness

9 september 2010 16:41

älskade fina pinchi.
jg vill ha dig här. allt är så fint och vacker.
Vi skulle ha det så roligt tillsammans.
jag lämnar aldrig din sida. love.

http://baraagness.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinch - 5 december 2010 18:49

Said and done!     Jag är grymt lycklig just nu, men också jävligt osäker.   Fan & Hallelujah på samma gång.   /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 17:40

           ++++++++++++++++++++++++++               Översta bilden --> ny header?     /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 13:00

           En av många snöpromenader! :D /Pinch. ...

Av Pinch - 3 december 2010 16:30

              Lite bilder jag tog hemma i rabatten och utanför skolan i fredags. /Pinch. ...

Av Pinch - 2 december 2010 17:30


I torsdags åkte jag hem till Majsi! Vi pluggade engelska, bakade pepparkakor och hälsade på Agnes en sväng.. Mycket vackert! /Pinch. ...

Ovido - Quiz & Flashcards