pinch♥

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2010

Fredag 27/8

Av Pinch - 28 augusti 2010 13:46

Skoldagen körde igång med riktiga lektioner. Kändes rätt bra, förutom att man var trött som..!


Efter skolan for jag och min buddy Hanna till Göteborg. Tanken var att vi skulle gå på NRJ-festivalen, men vi var så otaggade att vi fastnade i Nordstan ist ^^


Jag inkasserade ett flätat guldhårband, en perfekt skinnjacka som jag letat efter hela året (:')) och ett par vita fakeconverse! Bild kommer kanske någon gång.

Sjukt lycklig blev jag iallafall.


Men den dagens diss går till ohjälpsamma butiksbiträden :@ 


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinch - 5 december 2010 18:49

Said and done!     Jag är grymt lycklig just nu, men också jävligt osäker.   Fan & Hallelujah på samma gång.   /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 17:40

           ++++++++++++++++++++++++++               Översta bilden --> ny header?     /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 13:00

           En av många snöpromenader! :D /Pinch. ...

Av Pinch - 3 december 2010 16:30

              Lite bilder jag tog hemma i rabatten och utanför skolan i fredags. /Pinch. ...

Av Pinch - 2 december 2010 17:30


I torsdags åkte jag hem till Majsi! Vi pluggade engelska, bakade pepparkakor och hälsade på Agnes en sväng.. Mycket vackert! /Pinch. ...

Skapa flashcards