pinch♥

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

Dont be so pathetic. Just open up and sing!

Av Pinch - 24 augusti 2010 11:21

Usch vad tiden flyger fram! Det kändes som igår vi började 7an.

Alla nya elever stod utanför Entrén till Gullhögen och väntade på handledarna, jag höll Angelie hårt i handen och såg Tozegi hålla den töntiga hus 3 skylten. När vi kom in i klassrummet fick jag sitta brevid William Grieves. Jag tyckte han var så söt, så jag vågade inte titta på honom. Haha! När Dennie dodo och Chrillan presenterade sig.. Jag tänkte bara, shit! Och de där 4 tjejerna ifrån Lena.. vilka bitchar! Hon Amanda såg skitfarlig ut. Och killarna från fridhem verkade ju asläskiga.


HAHA, vilka minnen.!


Och idag började jag Gymnasiet. Konstigt för jag går fortfarande i 93a :s

Känns det som.. Nu ska man lära känna sin klass och memorera en helt ny skola. Jag skäms nästan att säga det, men fyfan vad jag saknar 93a. Allt var så självklart och lätt.


Hoppas det blir 3 roliga år jag har framför mig med sp1 :) 

Verkar vara hyfsad klass iaf. Men tråkigt med så lite killar..

23 tjejer/8 killar.. ^^

Jaja det blir bra!


Marina And The Diamonds – I Am Not a Robot


Peace out :)

 
 
agness

agness

24 augusti 2010 12:03

Det blir finfint Pinchi!
Även fast det hade blivit bättre om du bott här med mig..
Men nu har jag ramen jag fick av dig på nattduksbordet! :D
Du är snygg, och det blir vad man gör sig, glöm inte det! :D

http://baraagness.blogg.se

Pinch

24 augusti 2010 12:38

usch vad jag saknar dig! :( du får skynda dig tbx, vill cama mer!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinch - 5 december 2010 18:49

Said and done!     Jag är grymt lycklig just nu, men också jävligt osäker.   Fan & Hallelujah på samma gång.   /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 17:40

           ++++++++++++++++++++++++++               Översta bilden --> ny header?     /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 13:00

           En av många snöpromenader! :D /Pinch. ...

Av Pinch - 3 december 2010 16:30

              Lite bilder jag tog hemma i rabatten och utanför skolan i fredags. /Pinch. ...

Av Pinch - 2 december 2010 17:30


I torsdags åkte jag hem till Majsi! Vi pluggade engelska, bakade pepparkakor och hälsade på Agnes en sväng.. Mycket vackert! /Pinch. ...

Skapa flashcards