pinch♥

Direktlänk till inlägg 9 juli 2010

7/7 2010

Av Pinch - 9 juli 2010 19:33

Var med Hanna några dagar, låter bilderna tala för sig själva!


   Först hängde jag med Penny eftersom Hanna segade på sitt sommarjobb   Penny ville bli kliad. Så då kliade jag henne.

   Jag fick också vara med på kort.

  

När Hannut kom hem åkte vi till playan på våra coola moppar.

 Och jag skrattade åt något som tydligen var jävligt roligt!


  

Hanna var fin..

   ..till Hannas riktiga jag dök fram..   Vi ät såna hära färskingar :D

   ♥

   Efter det bestämde vi oss för att bada lite.

   Självutlösaren fick agera fotograf ;)

  


HAHAHAHAH! F A I L! (L)

  

Vi var coola och hoppade från höjder också.

  

   Alla diggar min 90:talsfriss!


Det var en av några härliga dagar spenderade med Hanna denna vecka!


/P


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinch - 5 december 2010 18:49

Said and done!     Jag är grymt lycklig just nu, men också jävligt osäker.   Fan & Hallelujah på samma gång.   /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 17:40

           ++++++++++++++++++++++++++               Översta bilden --> ny header?     /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 13:00

           En av många snöpromenader! :D /Pinch. ...

Av Pinch - 3 december 2010 16:30

              Lite bilder jag tog hemma i rabatten och utanför skolan i fredags. /Pinch. ...

Av Pinch - 2 december 2010 17:30


I torsdags åkte jag hem till Majsi! Vi pluggade engelska, bakade pepparkakor och hälsade på Agnes en sväng.. Mycket vackert! /Pinch. ...

Skapa flashcards