pinch♥

Direktlänk till inlägg 23 juni 2010

My Day

Av Pinch - 23 juni 2010 21:04

Såhär började min dag (liksom varje dag)...:


   OBServera att kortet togs efter att jag redan öppnat 16 sms ^^


...Amanda du ska veta att det förgyller den också! Så jävla roligt att läsa ;') ♥


Såhär fortsatte dagen...:


  

Sol i mitt fönster ♥

      Bra musik

  

  Man kan ju alltid låtsas att det är sånt där magiskt stoft som Tingeling samlar på (a)


Efter att vi hälsat på lille Farfar så väntade ett brev på mig i brevlådan!


Hade fotat det men kom på att det nog inte var så smart att visa adressen i bloggen.. :/


Brevet kom iallafall långväga ifrån. Ända ifrån Hasloh i Tyskland ;)


Det innehöll en ring som familjen Bertram hade hittat i sin bil. Och de trodde att den var min. Men när jag såg att den inte tillhörde mig kom jag ihåg att Jennipher tappat den när hon skulle spänna fast säkerhetsbältet ^^ Och eftersom vi precis träffat dom så vågade vi inte säga något! 


Men nu ska ringen tillbaka till sin rätta ägare när vi ses^^


Hahah, så kan det gå..


/P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinch - 5 december 2010 18:49

Said and done!     Jag är grymt lycklig just nu, men också jävligt osäker.   Fan & Hallelujah på samma gång.   /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 17:40

           ++++++++++++++++++++++++++               Översta bilden --> ny header?     /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 13:00

           En av många snöpromenader! :D /Pinch. ...

Av Pinch - 3 december 2010 16:30

              Lite bilder jag tog hemma i rabatten och utanför skolan i fredags. /Pinch. ...

Av Pinch - 2 december 2010 17:30


I torsdags åkte jag hem till Majsi! Vi pluggade engelska, bakade pepparkakor och hälsade på Agnes en sväng.. Mycket vackert! /Pinch. ...

Ovido - Quiz & Flashcards