pinch♥

Direktlänk till inlägg 14 juni 2010

åh.

Av Pinch - 14 juni 2010 18:55

Fick paket idag på posten.


  


  

Blev så sjukt lycklig! Beställde kort över internet för någon dag sen, och redan idag var dom hemma hos mig! Nu väntar en mysig stund att titta igenom, skratta och minnas korten. Och självklart ska dom in i ett fint fotoalbum! Så mysigt. 


Gör som jag, beställ 100 kort hos Fuji gratis! :) (endast 30 kr i porto)  http://www.fujidirekt.se/gratis


Men observera att du måste välja i formatet 11x! :)


/Puss Pinch.

 
 
Fröken Svår

Fröken Svår

14 juni 2010 22:22

Haha, man måste ju ha en rabattkod oxå (:

http://biancalagerlof.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sofia

15 juni 2010 21:13

Bra beställning där! : D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinch - 5 december 2010 18:49

Said and done!     Jag är grymt lycklig just nu, men också jävligt osäker.   Fan & Hallelujah på samma gång.   /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 17:40

           ++++++++++++++++++++++++++               Översta bilden --> ny header?     /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 13:00

           En av många snöpromenader! :D /Pinch. ...

Av Pinch - 3 december 2010 16:30

              Lite bilder jag tog hemma i rabatten och utanför skolan i fredags. /Pinch. ...

Av Pinch - 2 december 2010 17:30


I torsdags åkte jag hem till Majsi! Vi pluggade engelska, bakade pepparkakor och hälsade på Agnes en sväng.. Mycket vackert! /Pinch. ...

Ovido - Quiz & Flashcards