pinch♥

Direktlänk till inlägg 27 maj 2010

You talk about things that nobody cares'

Av Pinch - 27 maj 2010 21:51

Hola! :D


Idag efter skolan for Mor, B och Jag till stora staden A-sås för att handla!


Mina köp:


   

ÅÅÅÅH jag är så kär! Äntligen mina (L) lovelovelove. Mamma var snäll och betalade :D:D:D

TACK!

  



 


    


Och lite småsaker: Vax, Lösnaglar, brunutansol, compeed och söta strumpor^^

   En oversized seaman-tröja från Lindex :D


Dock hittade jag inga lösögonfransar till skolavslutningen:(

Och ingen hårtoning:(

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:


Men jag är väl glad ändå! Jag fick ju så fina skor :'D


Imorgon ska jag hem till Hanna på spa/myskväll det blir ju nice!


Hoppas ni haft en bra dag, 


Nu ska jag plugga So,.. Jag är astrött så det kmr ju gå sådär. Men man vill ju göra bra ifrån sig på kära Mattias prov ;)


Men puss!


  

 
 
agness

agness

27 maj 2010 23:01

fuck. varför köper alla skorna jag vill ha? :P
fina grejer :)

http://baraagnes.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinch - 5 december 2010 18:49

Said and done!     Jag är grymt lycklig just nu, men också jävligt osäker.   Fan & Hallelujah på samma gång.   /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 17:40

           ++++++++++++++++++++++++++               Översta bilden --> ny header?     /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 13:00

           En av många snöpromenader! :D /Pinch. ...

Av Pinch - 3 december 2010 16:30

              Lite bilder jag tog hemma i rabatten och utanför skolan i fredags. /Pinch. ...

Av Pinch - 2 december 2010 17:30


I torsdags åkte jag hem till Majsi! Vi pluggade engelska, bakade pepparkakor och hälsade på Agnes en sväng.. Mycket vackert! /Pinch. ...

Ovido - Quiz & Flashcards