pinch♥

Direktlänk till inlägg 22 maj 2010

Vattenkrig & Maskrosfötter

Av Pinch - 22 maj 2010 21:20

Hej Bloggen!   


Hoppas ni alla har en riktigt rolig helg ;)


Jag har spenderat min hos Hanna. 


På fredagskvällen gjorde vi mat och myste framför tven.


  

Typ pasta, sallad, kyckling tacoschips, Hemmagjorda såser, ananas och tacosås. 


hahah, fråga mig inte varför det står tacosås&chips där, men jag tänkte att jag skulle göra tacos eftersom jag inte äter kyckling.. Men så kommer Hanna med pastan och förstör allt ^^ Hahhaha, lägg det i era careboxar nu!


Sedan bjöds det på detta:


    


Ahlgrens husvagnar & Mina älsklingar kinnapuffarna! :D


Jaaa, och så gjorde vi lite annat kul ;D


På lördagsmorgonen bestämde vi oss för att åka och simma i Horla-sjön! Men när vi kom dit var solen hopplöst täckt av en matta med moln.. Så vi åkte lite moped :D 

När solen senare kom fram bestämde vi oss för att åka hem och sola på Hannas studsmatta :) 

Gud så varmt och skönt det var! Vi var ju tvungna att svalka av oss lite, så det blev vattenkrig ;) Askul!


Sen kom mor min och hämtade mig och jag fortsatte att sola hemma.


Jag känner att jag har bränt mig :( Har typ soleksem eller något som kliar på halsen.. :@


Nu ska jag tillbringa min Lördagskväll framför datan och OTH eller någon bra film :)


Har även redigerat massa bilder och gjort collage som kommer under kvällen :)) 


Ha en bra kväll!


  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinch - 5 december 2010 18:49

Said and done!     Jag är grymt lycklig just nu, men också jävligt osäker.   Fan & Hallelujah på samma gång.   /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 17:40

           ++++++++++++++++++++++++++               Översta bilden --> ny header?     /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 13:00

           En av många snöpromenader! :D /Pinch. ...

Av Pinch - 3 december 2010 16:30

              Lite bilder jag tog hemma i rabatten och utanför skolan i fredags. /Pinch. ...

Av Pinch - 2 december 2010 17:30


I torsdags åkte jag hem till Majsi! Vi pluggade engelska, bakade pepparkakor och hälsade på Agnes en sväng.. Mycket vackert! /Pinch. ...

Ovido - Quiz & Flashcards