pinch♥

Direktlänk till inlägg 17 maj 2010

Not my day.

Av Pinch - 17 maj 2010 19:26

Hej.


nu ska ni få höra om min underbara dag.


Den börjar då i bussen på morgonen. 


Skitungarna sitter som vanligt och stör oss andra normala, morgontrötta människor. De sitter och skriker OST till varandra. SERIÖSSSST!! Jag hatar dom av hela mitt hjärta.


Sedan resten av skoldagen vill jag inte prata om.


Förutom gympan, jag blev så jävla stolt över mig själv!  Sprang 5 km på ca 29 min, 1 & ˝ minut bättre än förra året :D:D Horla Triathlon nästa.


Och jag följde med Hanna hem efter skolan, det var kul som vanligt (L) Fan vad skönt att inte vara hemma liksom :) 

Vi fixade musikuppvärmningen och skrattade mycket :)<3


Sedan hämtade mamma mig och vi åkte på tyskamötet. Jag ska åka till Johannes som förra året. Jag hoppas det blir kul. Men jag är asnervös inför att åka ändå :/


åååh, London bilderna på Facebook (L)

Och AAAAAAAAHAHAHHAHAH, på alla Daniels fula bilder på mig! xD

Nu blev jag på lite bättre humör.


nepp, nu ska jag fortsätta titta på OTH och fortsätta blunda inför skolan.


/P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinch - 5 december 2010 18:49

Said and done!     Jag är grymt lycklig just nu, men också jävligt osäker.   Fan & Hallelujah på samma gång.   /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 17:40

           ++++++++++++++++++++++++++               Översta bilden --> ny header?     /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 13:00

           En av många snöpromenader! :D /Pinch. ...

Av Pinch - 3 december 2010 16:30

              Lite bilder jag tog hemma i rabatten och utanför skolan i fredags. /Pinch. ...

Av Pinch - 2 december 2010 17:30


I torsdags åkte jag hem till Majsi! Vi pluggade engelska, bakade pepparkakor och hälsade på Agnes en sväng.. Mycket vackert! /Pinch. ...

Ovido - Quiz & Flashcards