pinch♥

Direktlänk till inlägg 12 maj 2010

Happyyy(yy'

Av Pinch - 12 maj 2010 15:42

Hej alla söta därute!   


Gissa om är glad nu eller?? För snartsnartsnart ska jag åka till London med världens bästa klass! Det ska bli underbart.    


  


sähär glad är jag nu!! omg liksom! :'D


Bilder får ni på Lördag om jag orkar. ^^

Önska nu att det blir fint väder för oss, så hörs vi snart!


Love  Pinch..

 
 
Fröken Svår

Fröken Svår

12 maj 2010 18:06

Du är så gaaaaalet vacker!

http://biancalagerlof.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinch - 5 december 2010 18:49

Said and done!     Jag är grymt lycklig just nu, men också jävligt osäker.   Fan & Hallelujah på samma gång.   /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 17:40

           ++++++++++++++++++++++++++               Översta bilden --> ny header?     /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 13:00

           En av många snöpromenader! :D /Pinch. ...

Av Pinch - 3 december 2010 16:30

              Lite bilder jag tog hemma i rabatten och utanför skolan i fredags. /Pinch. ...

Av Pinch - 2 december 2010 17:30


I torsdags åkte jag hem till Majsi! Vi pluggade engelska, bakade pepparkakor och hälsade på Agnes en sväng.. Mycket vackert! /Pinch. ...

Skapa flashcards