pinch♥

Direktlänk till inlägg 10 maj 2010

Londonfeber.

Av Pinch - 10 maj 2010 18:12

Hej mina fina vänner.  :)


Riktigt dålig dag idag :( uääk på den.


Men nu laddar jag inför en kväll med OTH :D


Förövrigt har jag packat klart till London! ^^ Det är nice.


Men jag har tänkt på en sak, kan inte någon som har ta med sig plattång och hårfön?


det vore jävligt snällt^^


alla som ska med till London och vill veta om vätskor kollar här:


http://www.ryanair.com/se/notices/060811-UK-EN


:)


Nu ska vi hadegött allehopa. Och vi ska hoppas på att mitt knä blir jävligt bra tills på onsdag! :D


Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinch - 5 december 2010 18:49

Said and done!     Jag är grymt lycklig just nu, men också jävligt osäker.   Fan & Hallelujah på samma gång.   /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 17:40

           ++++++++++++++++++++++++++               Översta bilden --> ny header?     /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 13:00

           En av många snöpromenader! :D /Pinch. ...

Av Pinch - 3 december 2010 16:30

              Lite bilder jag tog hemma i rabatten och utanför skolan i fredags. /Pinch. ...

Av Pinch - 2 december 2010 17:30


I torsdags åkte jag hem till Majsi! Vi pluggade engelska, bakade pepparkakor och hälsade på Agnes en sväng.. Mycket vackert! /Pinch. ...

Ovido - Quiz & Flashcards