pinch♥

Direktlänk till inlägg 9 maj 2010

Sunday, oh sweet Sunday

Av Pinch - 9 maj 2010 21:00

Hejhallåtjatjena :D


Min dag idag har varit så seeeeeg.


Sov till 12,


åt frukost,


kollade på en film tills mamma sa åt mig att stänga av och komma till bordet för att sitta med när dom åt lunch 10 minuter efter att jag ätit frukost.


Sedan drog jag från huset på min älskade moppe, satte mig på en favoritplats i skogen och bara var. Hade med mig kameran och fotade lite :) Ni får se sen.


Efter det åkte jag och rövslickaren till F&S. 


Och nu sitter jag här.

OTH s5, popcorn & apelsinjuice   


  


det är den absolut, BÄSTA blandningen alltså! :D mm vad gott :)


Nu längtar jag till London. 


Puss <3

 
 
agness

agness

11 maj 2010 12:00

mmm. london blir underbart. vi stannar där sen eller?

http://baraagnes.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinch - 5 december 2010 18:49

Said and done!     Jag är grymt lycklig just nu, men också jävligt osäker.   Fan & Hallelujah på samma gång.   /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 17:40

           ++++++++++++++++++++++++++               Översta bilden --> ny header?     /Pinch. ...

Av Pinch - 4 december 2010 13:00

           En av många snöpromenader! :D /Pinch. ...

Av Pinch - 3 december 2010 16:30

              Lite bilder jag tog hemma i rabatten och utanför skolan i fredags. /Pinch. ...

Av Pinch - 2 december 2010 17:30


I torsdags åkte jag hem till Majsi! Vi pluggade engelska, bakade pepparkakor och hälsade på Agnes en sväng.. Mycket vackert! /Pinch. ...

Ovido - Quiz & Flashcards